HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

mi vagyunk a medikusok..

2009.10.02. 13:31 A köpcös

nos gondoltam rittyentek ide valamit, mert mégiscsak történnek dolgok büszke egyetemista életünkben..nekem pl furcsa h mindenkinél idősebb vagyok, holott a suliban mindenkinél fiatalabb voltam..majdnem mindenkinél..:P mit tesz a nulladik év..
(nem tudom megállni h leírjam, ritka fura hangok jönnek a radiátorból, remélem nem robban be..fel..kitudja..mindjárt elönt a fekete lé)
szóval ott tartottam, hogy egyetem..igen, a mienk pl elég nagy, el is tévedtem első nap, 20 percet késtem a "0 perc késés megengedett" gyakorlatról..sebaj legalább bevésődött az arcom a tanár agyába..aki mellesleg atomjófej..kellemes meglepetés, olyanokat hallani az egyetemi tanárok szájából, hogy "cuppan", meg "dzsuva"..valahogy meg kell értetni a molekuláris sejtbioszt:D
egyébként nagy többségben jófejek a mindenkik, kivéve a matek gyakos tanárt aki egy őrült, ádám&éva is magyar volt, ez a felfogása..elég ijesztő..matek bukás garantálva..ójeehhbébe!! ja meg majdnem kihagytam a halálarcúgecit..ő elég durva fej..a "prof"..köcsög égéséi sérültnek kinéző bunkótaplóöregember:D
amúgy volt már zh is, 7/10, elégjó, meg minden ilyesmi..úgy alakult h az analitikai kémia gyakos tanár valahogy kiszúrt a "társammal" h mi nem vagyunk százasak, éppúgy mint ő, ezért a kollegínát már csak 13-asnak szólítja, dr. house módra:D
volt nekünk tegnap/tegnapelőtt olyan, hogy gyógyszerész napok..elég harmatos volt, bár a sörgyárlátogatók nem sok órára jöttek be másnap:D de azért jó lett a csirkepaprikásunk is, amihez szemmel aszisztáltam, meg vetélkedtem is, azt már sokkal fizikaibb módon..
úgyis jönnek majd még sztorik, ez ilyen kis ízelítő, már ha érdekel valakit:D
éljen a köpeny, sztem még ma megcsinálom rá a batman jelet..stíusos B)

12 komment

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr31422771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A$trin 2009.10.05. 16:13:28

Apropó! Nem tudja valaki hogy milyen felvoulások voltak ma az egyetem környékén? Én csak nagy tüntetés jellegű artikulátlan ordibálásokat hallottam meg valami transzparenseket láttam, amik kinyúltak a tömegből... és állítólag valami TTK-s vagy BTK-s vagy valamilyen elvetemült szak emberei voltak. Please! Enlighten me!

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.10.05. 17:55:55

az durva, semmi ilyesmiről nem hallottam,nem is láttam..hm..vki?

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.10.06. 16:59:55

Kari játékok. :)
Most indulok sörivó versenyre. :)

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.10.06. 17:16:18

és egy szót se szóltál róla..mindjárt elkezdem fosozni az új barátaid akik miatt hűtlen vagy:D

don coca 2009.10.06. 18:51:09

Kari játékok voltak és én vok a S.Ö.R. csapat kaptánya!!!!

don coca 2009.10.06. 18:55:11

Ja és szerdán kovbojok koncert szenesben

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.10.06. 19:50:25

uuuu nemmondod?mmmmm..ma meg enikő van..megy vki?

don coca 2009.10.07. 16:28:57

az biztos ma basszatjuk neki kovbojokon

A$trin 2009.10.07. 18:02:38

Ha lennének csilliárdjaim akkor még el is mennék de mivel egy fillérem sincs ezért kihagyom, bár biztos jó lehet.. olyan fostartály koncert fellingje lesz sztem :P

victoryismine (törölt) 2009.10.08. 14:11:24

azmekkora lehetett!!

jószívvel 2009.10.15. 12:27:52

kommentelek!:) a szintiköcsög papper hogy tolta az Omegát XD
süti beállítások módosítása