HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

szégyentelen szerdák...

2008.04.09. 22:31 Martin Riggs

Minden egyes héten sikerül szembesülnöm, hogy a szerda valójába mekkora trágya is.  Ráadásul, vannak az emberek akiknek még magukkal is sikerül kibaszni, egy ilyen ócsmány nap után. pl.: én. Hazaértem megkajáltam és lefeküdtem aludni. Mér kellett ezt cselekednem. Nem csak, hogy egész napom ment kárba, semmit nem siekrült csinálnom. Tök jó idő volt. Akár ki is mehettem volna. Sőt a horoszkópom is azt írta h mennyek ki. Én meg bealszok. Szégyentelen világ! Egyszerűen hibás a rendszer. Nagy kitartásnak kell hogy legyen abban, aki rátudja magát venni, hogy ne aludjon.

Amúgy Merlabáában ma sem sikerült csalódnunk... többek között a felhőtlen vigyor az arcán  amit minden egyes alkalommal bedob, miután valami hímsoviniszta poént lőtt el, az ami valójában teszi őt egy mocsadékká! Ez gecijó dolog mellesleg. Főleg ha nem veled szopakodik... Átszúrt nyelvű asszonyságnak is mekkorát beszólt már... :D  jólteszi.
Tulokbunkó ilyet szólt ma mellettem olaszon: "én nem lennék jó tanárnak"  mondtam neki, hogy én igen. Ellenben, lehet hogy nem szeretnének a diákok, én viszont jól érezném magam. Nem csinálok magamnak plussz problémát a dolgokból. Akinek nem teccik, úgysem tud mit tenni ellene. Na ő is ezen a taktikán van, és ahogy elnézem hőn szeretett tanáraink, neki van a legelégedettebb mosoly az orcáján, ugyhogy meg kell hagyni, hogy az általánosságban levő tanári koránhalálozás az idegrendszer túlzott megterhelése miatt, rá nem vonatkozik. Szakadjon meg ezis. Hogy vigyorgott minden kísérletnél. Ez a két dolog ami élteti, ma rájöttem: a kísérletezés, meg a mások baszogatása (főleg ha vki nagyon ostoba).
A következőket olvastam le a pofájáról a mai kísérletezés során: "ti ott, nektek csinálom ám... láttátok ezt? kimozdult a muató..  így.. ittis. megint.  ilyet se fogtok látni mégegyszer, ugyh jegyezzétek meg. holnapra már úgyis elfelejtik, nem is tudom mér csinálom... ja de, hogy bebizonyítsam, hogy ilyen ostobák.. még egy ilyen  egyszerű kísérlett sem fognak tudni, amikor majd felszólítom őket... szégyentelenek. hova fajult a mai fiatalság... az is ott milyen dagadt. elkéne magát takarnia, ahelyett hogy itt mutogatja hogy milyen kövér... ..na majd felszóítom és véletlen össze fog jönni a kisegyese  háhhhá... szerencsétlenek"  -ti ott hátul nyissák ki a sötétítőt  "ezt is mindíg nekem kell mondani, maguktól nem képesek semmire... ostobaság völgyei... nahh, vajon kivel basszak ki következőnek..." etc. etc.

Minden nap tanul vmit az ember igaz Yodai? :P demizson...:D
Mai két bioszt, meg Manfrédot meg sem említem már, meg agyilag nem lehet elbírni ennyi mindent... tudom én. Nah, mennytek csak aludni! Jó8! Mindenkinek4

5 komment

Címkék: olasz szopás iskola szerda trágya merkabá

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr7419090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.04.09. 23:14:08

Ez egy kurvajó post vót! :D

Dávid (Pumi barátja Dávid) 2008.04.10. 00:04:23

X') ezen jót nevettem baszod

Tulokbunkó 2008.04.10. 00:10:52

ha szerda akkor picsaszarnap!!!!!!44444

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.04.10. 15:30:23

háhhh..amúgy az tényleg igaz h neki van a legelégedettebb mosolya..:DD mekkora ráeszmélés :DD:D tééééényleeeeg:D:D:D
ja és itt nincs pumi, itt csak köpcös van :D
süti beállítások módosítása