HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

A péntekesti sokrétű!

2008.04.18. 23:01 Martin Riggs

Nos, péntek esti postom, lényegében azért születik, hogy megoszthassak veletek valamit ami én vagyok. De tulajdonképpen, mindegyikben ez történik...
Furcsa a közérzetem, így semmit nem csinálva. Ilyenkor hajlamos az ember magát magányosnak érezni. Viszont ennél én optimistább vagyok, és ahelyett, hogy ilyesmiken rágódnék, írok róla egy postot. Az optimista jelző, mindenbizonnyal, nem a legmegfelelőbb rám nézve. És mivel, a remény hal meg utoljára, bátorkodtam ezzel a kijelentésemmel élni, amit így már fejtegetés után meg is lehetne kérdőjelezni, hogy kijelentés e egyáltalán, vagy inkább húz az elérhetetlenbe, akárcsak egy exponenciális kibaszott fügvégy. Ezt mindenki döntse el maga (márha érti egyáltalán vki amit írok). Tulajdonképpen már nemtudom, hogy hova akartam kilyukadni ezzel az egésszel, bizonyára sehová sem.

Csak, hogy konstans legyen a témám, megosztanám veletek, hogy megfejtettem, hogy miért van az olivabogyó kis kereszmetszetű oszlopos üvegben. Természetesen, erre mindenki akkor jön rá amikor kinyitja az üveget, és belenéz fölülről. Amit minden olivabogyófan megtapasztal, hogy oldalnézetből az egész, gyönyörű, nagy szemű bogyók ínycsiklandó elhelyezése, ezért is vette meg. Amivel viszont csak akkor szembesül amikor enne belőle, az, hogy a sokkal kissebb bogyók vannak benne, mint az előszörre tűnt. Ezzel, már át is vagyunk verve, szemfényvesztés áldozatává váltunk... a kibaszott üveg miatt, nagyobbnak, és szebbnek láttszanak a szemek. Ez geciség! Ugyh erről ennyit. Vegyetek inkább zacskósat, vagy konzerveset, vagy bármiet, csak ne a hosszúkásüvegest!

Nos, nemtudom, hogy ez előzők kit mennyire érintett meg, engem most ez annyira nem is érdekel. Sokkal inkább az, hogy, mér van megint olyan péntek este amin semmit nem csinálok!? Ez bassza nagyon a csőrőm. Dehát mit lehet tenni. Egyébként kedves testvéreimről emlékeznék még meg, akik vígan tekergélnek kerkékpárjaikon a városban, és köben boroznak. Jó nekik. Jah...

Az iskolába, úgyvélem értelmetlen bejárni, ugyanis az órák fele az amin, kb tanulunk, a másik fele meg általában faszság. Az, hogy ez mér van, nemhiszem, hogy bármikor is rájönnék.
Miért jó a délutáni alvás? Tulajdonképpen semmiért, csak jól esik. Olyan mint amikor kurvázik az ember, csak itt az alvás használ bennünket, ezzel elrabolva drágalátós időnket, megfosztva minket nemcsak a tanulás, de minden egyéb lehetőségétől. És mire felébredünk úgyérezzük, hogy magunkkal basztunk ki. Ez nem fog megváltozni amíg világ a világ. Kár...

Felmerülhetnének bennem további kérdések, mint például, hogy ennek mi köze van bármihez is. De nem. Ilyenek nem merülnek. Szokás szerint, csak faszság jár a fejemben. Rájöttem, hogy ez nem is olyan rossz. Mások ennnek kevésbé örülnek, nem is értem miért.
Elvégre is "cogito ergo sum" (gondolkodom tehát vagyok), azthiszem ez bőven sok még magyarázatnak is.


in medias res? -lehet.
látványosan elütő tartalom? -lehet.
-so what?
Martin Riggs

19 komment

Címkék: alvás unalom péntekeste faszságok olivabogyó

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr2432167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chewinggum queen 2008.04.19. 00:00:48

milyen philozofus teccik lenni! ;)
de teccik :D
és bisztos vagyok benne hogy én sem fogok már oliva bogyokat hoszukás üvegben venni^^

Corruption 2008.04.19. 07:47:37

huhh bazz kemény dolgok ezek bizony ... nincs menekvés...

judí 2008.04.19. 08:54:33

nem csináltál semmit péntek este? -dehogynem. az iskolai szennyről beszélgettél csupán egy órácskát ... ;p :D

olivabogyót meg amugy se vegyen senki, mert nemjó.

Martin Riggs 2008.04.19. 09:47:01

:D:D igen, szerencsére annyi jó történt velem, de semmi egyéb...
személyesen, viszont az is jobban esett volna... :) lehet túl nagyok az elvárásaim?
olivabogyót meg az fog venni aki szereti...:)

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.04.19. 10:21:30

A túl nagy elvárások sose jók.
Amugy faja post! :]

2008.04.19. 13:51:41

amugy mi is beszéltünk kolléga, meg ahogy látom még telefonálgatták másokkal is! :D
mér ir a te postodhoz mindig ennyi csaj kommentet? :D namind1
béke

judí 2008.04.19. 22:20:00

üdv a PENről :D minden csúcsszupcsi. :):):) sörsör...

Martin Riggs 2008.04.20. 12:34:23

:D:D na most basszon meg vki... :D:D:D

Martin Riggs 2008.04.20. 17:54:39

b3széljek velük, hogy írjanak a tiédhez is?? :D :P

little my 2008.04.21. 16:30:34

hmm... én nagyon szeretem az olivabogyót, és erre az átbaszásra még nem lettem figyelmes, de legközelebb oda figyelek rá,h milyen üvegüt veszünk.
de tényleg nagyon elmélyedtél a gondolataidban..
:)

Martin Riggs 2008.04.21. 17:49:19

szokásomhoz híven sajnos... :)

Martin Riggs 2008.04.21. 21:41:12

én VEN-re tervezem a menést, vagyis jólenne, hallottam ezt-azt xy-tól...
Korbuly sztem te meg kérdezd meg a Marit, milyenek voltak az VEN-jei! vagy VEN-ei? vagy VENei?
that is not the point anyway...
kíváncsi vagyok mit fog mesélni, de sztem vmi hasonlót fogsz hallani:

#1 -jaaajj gecíí ne akard megtúdni, annyira szétbasztak... gecijóvót! "konyhanyelven"
#2 -aztakurva gyerek, jó kérdés... milyen kocsitok is van? ...aha, hogy nincs, nembaj, részegen akkorse vezess!!5 (tapasztalatból)
#3 -(röviden) szerintem neked teccene Kurbulyka!!8

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.04.21. 22:09:51

:D :D :D
Hallod, megkérdezem dögöljek meg! :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.04.21. 22:22:46

amúgy..én ma kérdeztem tőle érdekeset és még érdekesebb választ kaptam..diákéveivel kapcs :D
majd szóban;)
süti beállítások módosítása