HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

cím..

2008.04.18. 15:03 A köpcös

nem tudok címeket kitalálni, ehhez nincs tehetségem..mindegy, ezt le is szarom..
meglepődve tapasztalom, hogy nem vagyok fáradt, holott két napja 3kor kerülök ágyba koncertek után..és reggel persze iskola..nem mondom, hogy nem volt szar a csütörtök például, mert ultra fos volt végigzombulni, meg a mát is, bár azért ma már jobban bírtam a gyűrődést..de legalább Quimby ne lett volna szar tegnap..na mindegy..kiábrándulás..ez sokszor megesik..ellenben szerdán (pontosabban csütörtök hajnalban, mert hogy egykor kezdődött) a Belga hatalmasat aratott..zseniális volt, széttáncoltam magam pedig utálok táncolni..tombolt mindneki, kurvajó volt..tudom ajánlani=))
de azt sose fogom megérteni, hogy a jellegzetes 150 centivel rendelkező idióta hülyepicsák, akik kézenfogva ugrándoznak koncerten, miért nem értenek abból ha kétszer hátbabaszod, majd betaszítod őket a tömegbe, miért csak röhögnek rád, mint akik azt hiszik, hogy te velük örülsz és így mutatod ki??mindegy..

szeretném felhívni a figyelmet az iskolában terjengő kérdésáradatainkra, miszerint ki melyik tanárt vállalná be:
-év végi ötösért
-közép szintű érettségi ötösért
-emelt szintű érettségi ötösért.
érdemes a témával foglalkozni, lehet egyszer egy diákönkormányzati gyűlésen is előhozakodunk majd vele a tanároknak..:D

úgyemlékszem volt valami, amit mindenképpen le akartam írni ebbe a pósztba, de ez most nem jut eszembe..inkább megpróbálkozom egy videóval..hozzáfűzném, hogy a lány aki küldte, berlinbennemcsinálsemmit épp, és ráér ilyeneket keresni..és talál is!

Szerk: Videó a tovább mögött. by victory

8 komment

Címkék: diák tanár kapcsolatok pen papaya

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr44431563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.04.18. 15:21:59

német, meglátszik, szar, ennyi.

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.04.18. 15:26:33

A 2. bekezdésen röhögtem egy kurva nagyot...anyám át is szólt másik szobából hogy mivan már?! :D
A videot...nos nem láttam még... de nem is birtam végignézni :D

Martin Riggs 2008.04.18. 18:46:43

ez a heti témánk a suliban nagyon galád volt... viszont roppant érdekfeszítő... :P
,igaz, nem is tudom ki kezdett ilyen faszságokat kérdezni... :) viszont vevő vagyok az ilyesmikről való társalgásra :) ;)

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.04.18. 18:51:43

:D :D De nee, ezz tök reális kérdés egyébként...

2008.04.18. 19:08:47

azbiztos, föleg igy h a 2es már olyan mint az 5ös! :D

Dávid 2008.04.18. 19:50:28

annyit tudok, hogy A köpcös szívesen bevállalná, bevállalta volna a Nagylalit, akárhányasért :)

Tulokbunkó 2008.04.18. 20:55:23

Én a mezőt vállalnám be a 2esért (vagyis az 5ösért:D)ugy vagyok a kérdéssel

Martin Riggs 2008.04.18. 22:00:25

most nekem is úgykéne éreznem, hogy meg kell osztanom vmi hasonlót?! :)
nem osztok meg inkább... ez akkor jó ha hirtelen jön...:)
süti beállítások módosítása