HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

megkapta! és énis :DD

2008.04.23. 16:30 A köpcös

ha már azt mondta valaki, hogy fogok írni, akkor eleget is teszek ennek..hát miazmár, hogy a merkó azt képzeli, hogy kioszt egy három hetes dolgozatot, amit kurvajóra megírtam, és rágörbít egy hármast ??!! ezt iszonyatosan nem hagyhattam annyiban, aki látta a dogámat, az látta rajta, hogy nem hármas..ha ezt egy másik fizikatanár elébaszta volna, hogy ugyanjavíccsamárki, akkor tuti nem ilyen szar jegyet ad alapból..de hát gecizik..hát én meg nem hagyom magam..nem vagyok olyan hülye, mint azt képzeli..fizikából sem..meg milyen alapon 90% tól ötös, 74% tól négyes stb..kicsit logikátlan a lelkem de semmibaj..remélem egész este nem alszik majd, forgolódik, hogy meg kellett adnia a jobb jegyet..amit meg is érdemeltem! köszönöm..

7 komment

Címkék: fizika merkabá

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr75438946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.04.23. 17:21:25

:D Remek post.
Amugy amikor diktáltam be, hogy "háromnegyed" és mondta vissza magának, látszott h kurvára nem ezt várta volna, és hogy kurvára nem tetszett neki. Kb olyan hangsúlyba mondta mint a YodaBÉ kettesét...ez a meglepödöttséggel és szánalommal kevert "nabazdmeg, javitott a kisgeci, hogy fogom így meghúzni" feeling.

Martin Riggs 2008.04.23. 17:27:21

:D:D nahát, az egységes útálat folytatódik...
helyes, helyes! :)
szeretem amikor arról beszélgetünk, hogy melyiket hogy végeznénk ki.. fejleszti a képzelőerőnk..
meg egyébként, vmi alapot kell adniuk, hogy ilyenekre gondoljunk, ugyh akár meg is lehetne köszönni. ez persze senkinek eszébe se jutott... rajtam kívűl. én sem gondoltam ám komolyan...
hmmm.. eszembejutott mégvmi.. milyen jólenne magyarzászlót égetni az udvar közepén... h amikor kinéz a huszasból hadd lássa... , meg úgy az összes... lehet még a híradóba is bekerülnénk...

Martin Riggs 2008.04.23. 17:28:56

jah, és személy szerint ez volt az első kettesem kb aminek ennyire örültem... ugyh jah..
€nny1

judí 2008.04.23. 17:29:02

ismerős érzés :S
bioszból irtam egy akkora ötöst, hogy csak NA - erre meg a hülye tanár 3ast adott rá :S de utánna levágta a lábujját. biztos azért, mert "megvuduztam". lehet hogy nálad is bejönne ;D

Martin Riggs 2008.04.23. 17:31:08

:D:D az HC... :)
akkor veled nem árt jóba lenni...:P

Zsu 2008.04.29. 00:23:56

tapsvihar, éljenzés, tűzijáték stb.

mostanában egyre több II. VH-s regényt olvasok, és a náci vezetőket sokszor Merényi arcával képzelem el :D
süti beállítások módosítása