HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

helyzetjelentés

2008.06.21. 16:06 A köpcös

nah emberek én már rápihentem a nyárra, megvolt a keszthelyi kihelyezésem..megtudtam, hogy bírom a szaunát, sőt szeretem a szaunát..a szauna jóóóóó..a mentol jóó..csak hideg lesz tőle az ember szeme..meg másnap állítólag extra csipás..ezt nem tapasztaltam (vagy csak nem vallom be? hohhhohhooo)
ki kell hogy ábrándítsak mindenkit, nem ejtettük meg a tervezett berúgást, ami elvileg titok volt.. :D..szal azért, mert nem volt kedvünk, meg rossz időben nem jó, jóidőben meg..akkor se volt kedvünk :D..szóval megmaradt már-már szűzi kapcsolatom az alkohollal..:D ezt itt lehet nem kellett volna közölnöm..:D
ja és ha esetleg valamelyikőtök legközelebb gyorsvonattal menne, ami öt óra alatt teszi meg a keszthely-pécs távot, az először is legyen tisztában azzal, hogy minden állomáson és megállóhelyen Metál, másodszor meg figyeljen a hangosbemondós dolgokra..mert vagy kurva unottan mondják a csókák, vagy atom ingerülten, esetleg teljesen hülyeségeket..amire rá sem jönnek és megismétlik..így alakult, hogy a keszthelyi vonat "felszállás után továbbindul"-t..XD..a végtelenbe és tovább..istenem x'D
aztán ottvannak azok a kijelentések, amiken annyira röhögtem, hogy biztos voltam benne, két percen belül törli a memóriám ezért beírtam a telefonomba..hát mostmár a telefonom memóriája is szelektál..klassz..de az azért megmaradt, hogy:
- emésztést elősegítő narkolepszia
és
- a segglyuk párja nem a fütyi hanem a kaki..

ezekkel is gazdagabbak lehettek..most elég ennyi, más nem jön..:D

9 komment

Címkék: keszthely nyár

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr2532337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsu · http://bermuda.freeblog.hu 2008.06.21. 18:11:08

:DDDDD
"minden állomáson és megállóhelyen Metál" ez nagyon tetszik :DD

"felszállás után továbbindul" nah meg ez :DD
vicces poszt, felvidítottál köszi :))

tiborov · http://motionrenaissance.freeblog.hu 2008.06.22. 11:06:56

felszállás után továbbindul XD velem egyszer hasonló itt a városi vasútállomáson történt, valszeg elnéztek egy vonatot, a hangosbemondóba meg azt mondták a következő vonat nem fog megállni, erre megállt és lesett mindenki, hogy mi a rák van X)

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.06.22. 21:16:17

:DDD az utána jövő vonat meg beleszaladt :D

Francia Himnusz 2008.06.22. 21:26:11

a jobboldali volt a nagyobb...és nem a herém :)

Martin Riggs 2008.06.22. 23:35:12

nocsak! :) dejó volt vkinek... :) de azért annyira mégsem...!! :P

"ezt itt lehet nem kellett volna közölnöm..:D" -ezen, meg a vonat a felszállás után továbbindulon kurvajót nevettem.! :)

derék! :)

Martin Riggs 2008.06.22. 23:35:43

bár nekem már egy ideje aludnom kéne... :)

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.06.24. 00:53:39

csináltam menő bannert a myspace-emre a fuckit-hoz..direct linkkel sikerült végre..=))
nézzétek meg ha gondoljátok :)
www.myspace.com/pummancs

2008.06.24. 22:22:19

nagyon sunshine-hawaii- virágmintás. de legalább nem splanyol má'

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.06.24. 23:49:00

ja hát a profilt mindig váltogatom, most ez jött, sztem fasza :D
süti beállítások módosítása