HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

belülrőlbarnítóbiogenetikuspirszingállat ;)

2008.10.02. 22:26 A köpcös

nos hát nem tudom, hogy van e értelme egyátalán ezek után írnom..kikészített az előző kis linkecske..szeretnék álnéven fórumlátogató lenni:D de pssszt ;)
 

azért így nem tok elmenni amellett, h ma kerek 30 percet kellett standup-olnom móriczból..mi volt ez már komolyan? vajon mindig így feleltet ez a róka vagy mifene?! nem úgy ültem le, hogy van egy ötösöm, hanem h mi volt ez egyátalán?! O.o (persze, hogy kaptam egy ötöst, stréberkurva vagyok B) )

mivel épp most zuhanyoztam, úgy gondoltam megemlítem, hogy elég vegyes társasággal találkozunk időről-időre a konditeremben, ahova (igen, igen, tudom) járunk..
például viccesek vagytok ti, férfiak, hogy milyen nagy megelégedést okoz, ha segíthettek egy szerencsétlen kiscsajnak használni a gyúrógépeket:D a nagy hős férfi segít a tehetetlen nőn..biztos fölényes érzés :P xD
meg aztán az 50 éves csóka, akinek Taz van a lábára tetoválva..na ő mondjuk jóarc..:D
vagy pl ma az "olaszgádzsó" kedvesen megosztotta velünk, hogy feljebb is emelgethetjük ám azt a vállcuccot amit épp tolunk..közöltem vele, hogy igen, de nem tudjuk, így is 10 kilón van, 5-re meg nem tesszük, mert az a legkisebb, és az már megalázó..nem tudott mit kezdeni a válaszommal :DD 
biztos, hogy az ottani emberekről is lehetne valami hasonlót írni, mint az egyetemistákról..majd elmegyek szociológiára és tanulmányozom őket hozzáértően..hátperrrsze :DDD

egyébként várom, hogy elkezdődjenek a szalagavatótáncok, meg a tabló körüli kérdések, nem melegedtünk még bele eléggé az egymás iránt érzett gyűlöletbe..
ellenben egy hónapja járunk be ebbe a szarba, és én már most úgy vagyok vele, hogy ahol leteszem a seggem elalszom (ugye, Korbuly?!:D )..szörnyű..szeretnék már egyetemista lenni és ott utálkozni, ügyet sem vetve a világra..remélem érzitek ennek lehetetlen mivoltát;)
sebaj, lelkesít, hogy én csinálom a diavetítést, és azt teszek bele, amit én akarok, olyan zenével, amit én akarok..MUHAHA..a hatalom megrészegít ;))))

ja és emm-err kollégánknak gratulálnék, gyanítom ez volt a reggeli ködös sms tárgya :DD
ma mi is felfedeztünk egy szarcsíkot a wc-ben..szal vagy dől a teória, és szarnak a lányok (ami ugye lehetetlen), vagy ti jártok be a lány wc-be szarni..ami fura :D vagy vicces :DD

najóvan ennyi, inkább olvasok egy kis clockwork orange-t..ez itt a reklám helye..

9 komment

Címkék: szar minden

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr99693335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.10.02. 22:49:26

:D Hát kurvajót vidultam rajta...most már legalább vidáman állhatok neki tanulni a holnapi matek Tz-re woho \o/
A magyar felelésnél azt hittem, hogy vmi 3assal kiszúrja a szemed...de 5öst kaptál, szal neee panaszkodjááá'(nem irigylem tőled ám vagy vmi, csak meglepődtem :D )

Asszem a tabló meg a tánc körüli viták jó szaftos postok sokaságát fogják majd eredményezni! ;D

Amúgy, rohadjak el, de én még 1 nőnek se segítettem a terembe, semmibe se. Valószínűleg azér mer bunkó vagyok...vagy éppen hogy jó arc vagyok?! Vagy most akkor mi van? :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.10.02. 22:53:23

azért mert nem vagy kiégett 30ontúli, akinek csak ez okos merevedést XD
a holnapi tzre nekem is kéne alkotnom vmit..mondjuk véradást:D nemnem, én nem menekülök, ellenben amikor ma lefeküdtem tanulni délután, úgyelaludtam, hogy jóédesanyám aztmondta h olyan voltam mint egy csecsemő :DD
megazolaszis..páff..astréberhallgató..egyenként szedném ki a csigolyáit.."lehet ám bukni nem érettségi tárgyból is"--szakadjááámeeeeg!!
ja a felelésre én sem gondoltam h ötöst kapok amúgy :DD

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.10.02. 23:00:12

Olasz, haggyadmá:D
Ja, amúgy du, én is offolodtam.
Kivettem a teknőseimet napozni a szőnyegre. Én meg felfeküdtem addig az ágyra, hogy ne parázzanak, és hát mivel a teknős futtatás nem túl izgalmas meló, kb 3/4 óra múltán ébredtem. ^^

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.10.02. 23:04:19

a teknősök kurvajóarcok, tök megszerettem őket..nekem kétkarmú kell..az folyamat úszik, úgy mintha repülne..ezért is inkább "boldogteknős" ^^
de amúgy miért, paráznak tőled ?:D

Martin Riggs 2008.10.03. 14:41:55

dicsak! igen, ezvolt a tárgya, ami kezdetben Korbuly kollégánknak nem esett le, h miről van szó... aztán belészugeráltam..:)

és most nekiálok írok vmit.. asszem

Martin Riggs 2008.10.03. 14:43:42

a teória persze nem dőlhet meg... ez még a mostani pénzügyi válságnál is nagyobb kihatással lenne a világra... ;)

Zsu · http://bermuda.freeblog.hu 2008.10.03. 17:24:50

Tetszik ez a poszt nagyon.:)
Amúgy tegnap Nikivel annyit tettünk az alakformálás édekében, hogy lementünk a fitness terembe és körbenéztük. Talán már jövőhéten edzeni is fogunk. minden lehetséges...
tablómegruhameghasonlóvitatémához+annyit: alig várom, hogy olvashassam az utálkozó bejegyzéseket az osztálytáraitokról és tanárokról :)

A$trin 2008.10.06. 00:18:39

"szeretnék már egyetemista lenni és ott utálkozni, ügyet sem vetve a világra..remélem érzitek ennek lehetetlen mivoltát;)"
Én nem érzem. Korbuly kolléga tudna mesélni arról a "kamu-szakról" ahova én járok és arról hogy mennyire telibe lehet szarni mindent. Na monnyuk ez sztem izolált eset, de ki tudja...

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.10.06. 22:48:47

nem az..csak ha ügyet sem vetsz a világra, akkor nem is utálkozol :D
süti beállítások módosítása