HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

Mindíg van lejjebb.

2008.11.08. 21:50 Korbuly

Nos, őszi szünet után megfogadtam, hogy én józanéletű ember leszek. 1 hétig bírtam.

Belevittek a rosszba. Úgy indult a tegnap este, hogy edzés után VIM kollégával megiszok 1 sört náluk, azt hazamegyek, és itthon is megiszok egy sört, vagy kettőt, és szépen elalszom 11 körül.
Ehhez képest, Professor úrnál kötöttünk ki kocsival, megnéztük a Bad Boyz c. remek filmet két sör tárasáságában (VIM, természetesen nem ivott...mielött még..:D)  És akkor...olyan fél9 fele beütött a krach. Telefon...Zsóti volt az. Nincs-e kedvem fröccsözni?! Hát mondom, éppenséggel van. Negyed 10re kertvárosba voltam(kössz a fuvart), 21:20ra volt megbeszélve a Gömböc elött.
Bemegyünk...hát mondom, ne szarakodjunk nagyon...10kor zár úgyis, kérjünk ki 3 nagyfröccsöt fejenként. Kb 50-re megittunk, akkor gyorsan kértünk még1-t nehogy kibasszanak vagy vmi :D Akkor viszont el kellett menni segíteni a Zsóti növérének, mer hogy vmi költözködéses para volt...mind1 hosszú, hát segítettem. Aztán felmentünk hozzájuk, meg lettem hívva egy sörre, és pálinkára. Házi pálinka.Utólag már tudom h nem kellett volna.
Aztán mivel még nem voltunk eléggé bebaszva(természetesen) elmentünk a lépcsőshöz, hogy ott veszünk megint Welsenburgot, nos Welsenburg nem volt, de vettünk egy Adambraut, nem emlékszem az ízére, ahogyan innentől kezdve szinte semmi másra se az este további részéből.

Aggasztó dolgok ezek...miért van az hogy az utóbbi 4-5 nagy bebaszás az így telt, hogy Fröccs-Sör-Pálinka, és kertváros egyik legaljább helyén voltunk az 5 alkalomból 3szor ahol kb mi vagyunk a legfiatalabbak? :D Szóval most elhatároztam, hogy megállok a lejtőn, és alkohol mentes életmódot fogok folytatni idén...jó lesz még Zsót szülinap, és "Tulokbunkó" szülinap, de azon kivül én már nem iszok egy kortyot sem, mer "ebből baj lesz".

Namind1, más téma, csak hogy ne legyen csupa off a blog. Úgy gondolom muszáj említést tennem drága kedvenc olasz tanárunk pénteki tevékenységéről, miszerint ő márpedig nem lesz rest akárkit megvágni 5. évben olaszból... Úgy gondolom hogy felesleges bármiféle kommentárt hozzáfűzni ehhez, ugyanis szerintem ez a vicc kategória. Annak is a legalja. Namind1.

Auf Wiedersehen!

8 komment

Címkék: szar olasz este legalja péntek

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr73757795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dope Boy AKA Muttley 2008.11.08. 23:33:03

nos biztos vagyok benne h amugy ezek jol teltek, csupán utólag szar :D:D
amugy az utolsó action eim nekem is kertibe voltak és valamilyen szinten egyeznek a tieiddel, leszámitva egy két fontosabb apróságot XD
fura h még nem futottunk össze te úgy én úgy!!! XD
Ala szülinapja biztos joo lesz!! :D

Dope Boy AKA Muttley 2008.11.08. 23:34:20

jajjj!! :S:S én hülye bazz

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.11.09. 19:40:55

hátigen legközelebb figyelj:D
akkor látom megint jólsikerült a "bebaszcsizás" én már előre röhögtem h megint a gömböc meg a lépcsős..ezek a kertvárosi kocsmanevek baszki:D

Martin Riggs 2008.11.09. 22:08:45

éédes faszom! :)
és ez a faszcimbálo még azzal érvelt h nem jön le hozzám , h ő most nem iszik... jah..
látjuk..:D
de félreértés ne essék én respektállak. persze csak ha mész tovább a lejtőn mert ez igy most élesen lett megfogalmazva, de közel sem ilyen vészes a helyzet! :)
ugyh kalap kabát megy visza a fogasra, te meg neh azthidd, h most akko "szünet" e-e :)

2008.11.09. 23:29:51

háááháháháá

riggsel egyet kell értenem! :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.11.09. 23:57:44

ja egyébként nem lesz pausa, arra csak én vok képes lassan ötéve, muhaha..úgybeszélek mint vmi névtelen alkoholista..öt éve letettem az üveget..báhhXD
amúgymeg kisfaszom, most fejeztem be az irodalmat, csöpög ki az agyam a szememen meg a fülemen meg hasonlók..

A$trin 2008.11.10. 12:02:36

Elkezdi: Beleviitem a rosszba... Hát nemtom hogy mennyire jól van ez megfogalmazva, ugyanis mikor fölhívtam hogy nem-e akar fröccsözni egyet, akkor a válasz csak ennyi volt elég erős hangon: "JÓ PERSZE MEGYEK!"
Tehát... khm... :D

Martin Riggs 2008.11.11. 14:45:04

figyeljétek, meg sem mer szólalni...:D:D
tudja h igazunk van... :D
nembaj! mi igyis szeretünk!
A$trin party megen nálatok lesz ugye? :)
süti beállítások módosítása