HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

Művelődjetek! (Napi videok)

2008.11.22. 02:11 Korbuly

Nos, mivel hát szerintem tök aktuálissá vált a téma, most hogy a Hip-hop boyzra táncolunk...a teljesség igénye nélkül összeállítottam egy kis listát a 90es évek magyar sztárjaiból. Van itt minden kérem szépen: Emergency hause, Ámokfutók, V.I.P., Bubble gum, BabySisters Bestiák, na és természetesen Shyguys!!!

Nos hát kezdjük akkor egy lájtosabb muzsikával. Az igazi mélyfost a végére tartogatom. Bestiák...úgy gondolom felesleges bármiféle kommentár ehhez.

 

Akkor talán folytassuk, egy kis Emergency house-szal. Csodálatos líra, szép emberek ízlésesen felöltözve....és hát mit is mondhatnék még..."TÁNC, ZENE, RITMUS, RÁZZ!"

 

Ezennel el is érkeztünk Kozsó úr(?) felfedezettjei kategóriához(bár nem vagyok benne biztos hogy az előző zenekarok önerőből jutottak el odáig...namind1) Következzen tehát a Baby Sisters, akiknek már valszeg megszeretgette a testét nagyjából az egész kibaszott popszakma, hauauauauauauaauuuu! (8)

 

Igazából ennél a videónál kicsit gondba voltam...mivel egy sorrend szerint haladtam(szartól a fostengerig.) és hát nem nagyon tudtam, hogy most akkor ezt hova tegyem, mert gagyinak gagyi, de túl szánalmas is, tehát röhögni azt nem igazán lehet. Namind1, lényeg a lényeg, a Bubblegum együttes tagjai és szét tették a lábukat a szomorú szamurájnak(vagy ha nem neki, akkor másnak, de szerintem neki). Mind a 4en. A fiuk is.

 

V.I.P. Ehhez tényleg semmit sem fűznék, dobogós. Ennyi. Keresik a lányt. Szerintem oboázni is jól tudnak a srácok.

 

Egy kommentet idéznék a következő video alól: "Amit Kozsó a magyar könnyűzenével tett,az szerintem nem forradalom,hanem merénylet volt. Megköszönhetjük az Égieknek,hogy eltűnt és ma már egyre kevésbé érezni hatását,Ő volt ugyanis a megtestesült igénytelenség,a gagyi muzsika koronázatlan királya!! Az más kérdés,hogy meleg,hetero estleg biszex volt(szerintem utóbbi),ez a magánügye,de biztos,hogy sokan megfordultak anno az ágyában a sikerért!!!" Szomorú szamuráj.

 

Helo-helo! Íme a legnagyobb FOS. Ennél mélyebbre nem lehet süllyedni...persze már tudom, mindig lehet van lejjebb, de egyenlőre ez az abszoludt zérus, 0 Kelvin, Gyökalatt0, egymást metsző párhuzamosok satöbbi. Egyszerűen nem lehet értelmezni.

 

Sajnos a fenti, videoba nem volt koreográfia(mint láthattátok), csak a fiúk(?)[Brandon, Martin, Zak, Julian, JD :D] képeiből csináltak egy ilyen slideshow szerűséget...de hogy ne maradjatok e nélkül, megtaláltam egy remek feldolgozását, amit történetesen egy szalagavatón követtek el tavaly. Zseniális. A mienk is minimum ekkora siker lesz.

 

90's FTW, ja meg nosztalgia. Amúgy meg kurvára mindenki ezt hallgatta anno, orrba szájba...persze részben csak azért, mert nem volt más, de akkor is! :D

8 komment

Címkék: video szar fos popszakma

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr43782239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsu · http://bermuda.freeblog.hu 2008.11.22. 04:53:16

végig sem néztem a videókat, mert mostanában ez ment minden alapozás alatt a koliban. 90es évek zenéi
a magyar csemegék mellett a külföldi slágerek sem elhanyagolhatók.
ójájájákokódzsámbó
jó persze fos zenék béna szövegekkel, de sztm szórakoztatóak :)

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.11.22. 13:45:59

háth ez kurvanagy volt..tisztában sem voltam vele, hogy a szomorú szamurájnak ilyen klipje vanXD
a szalagavatós videó meg kurvajó!!!!!:DDD
nagyon kemény ezeket végignézni, és még eszembe is jutott egy két dolog, hogy ki kit majmolt, meg folyamat a mr president járt a fejemben meg ezek..de gecc..emszídáki..ááááá:D nagyélmény volt ez így reggel :DDDD
háromnegyed kettővan..sebaj:DDD

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.11.22. 18:14:24

szerencse h a kilencvenes években jó dolgok is történtek, különben egy az egyben le lehetne tagadni azt az évtizedet ezek alapján :D
de pl bátyám a nyolcvanas éveket utálja..főleg anno, kapcsolgatja a tv-t, odaér a VH1-hoz , és halljuk a megszokott mondatot: Retek Nyolcvanasévek, retek ruhák, retek zenék XD

Martin Riggs 2008.11.22. 18:16:11

moss mér mondod h "gagyi" ..!??? :)
amugy, respekt, hogy ukyen szarokat szedsz össze, én nem lennék rá kékpes, gondolom mindd végig is nézted, szintén gratulálok. egyébként tényleg kvajók, szerencsére hagytam párat s szarabb napokra, de a legjobb akkor is a Emergency house.. mekkora kűűdés. gecinagy discodláger lehetett anno... :)
meg vhonnan ismerős volt, és szerintem Scooter-es az alap, meg az ordibálás alatta.. nagyon faja!!4

Tulokbunko 2008.11.23. 18:19:59

Ajánlom mindenki figyelmébe ezt a remek bébi szisztersz feldolgozást! Sztem jó, egyenesen fasza! :D

www.youtube.com/watch?v=SGlEHS1-UwA

Professzor 2008.11.28. 00:18:40

nálam Bubble Gum viszi a pálmát OMFG xD
Twitty, Lolly, Tiger T és Rico NAAAOn kemények...és az a két buzi csak rázza a valagát hogy ne csak pinakedvelők (rossz ízlésűek) nézzék meg azt az összelapátolt trágyadombot :D Kiábrándítóvolt a műsor. De már azt is tudom hogy miért nem állna szándékomban minden (egyébként csinos) pinát megdugni :D (kurvára jegyezzétek meg annak tekintetében, hogy tényleg én írtam :D )

"Csúf szégyenfolt marad ez életükben (legalábbis a lányoknak biztos)" by my cousin :D

Azért kemény vagy korbuly gratz :D

2008.11.28. 19:37:32

höhö, nem mindet! én megjegyeztem! :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.11.29. 12:56:09

na sikerült megtalálnom a legendává vált kommentet:DD
süti beállítások módosítása