HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

Érdekesség, és napi kiakadás.

2008.11.27. 20:56 Korbuly

Nos, ma van a kedvenc világnapom, a nemzetközi wc nap után, a "Ne vásárolj semmit nap".
"A "Ne vásárolj semmit" napot Ted Dave kezdeményezte 1992-ben. Ted Dave a reklám szakmában dolgozott. Elhatározta, hogy tesz valamit a reklámok állandó túlvásárlásra buzdítása ellen. Ettől kezdve a vásárlásmentes napot egyre több országban tartották meg. A "Ne vásrolj semmit" napokon a különböző országokban és városokban nagy tömegeket megmozgató és figyelemfelkeltő akciókat szerveznek, amelynek során felhívják a lakosságot, hogy figyeljenek oda saját vásárlási szokásaikra."

A kiakadás tárgya pedig ez. Már mi a fasz ez... már mér lenne Alain Bernard a legjobb europai  úszó? Az az Alain Bernard akire egy év alatt 10kiló színizmot pakoltak fel csupán azzal hogy "eltalálták a vitaminozását"...Persze. Faszkorbács!

Vajon ha a Phelps Mihály indult volna 100gyorson akkor is aranyérmes lett volna világcsúccsal? Nem hiszem.
Mind1, leszarom, elkezdek essét írni holnapra.

*Edit* Csak hogy valami vicces is legyen...Most bukkantam rá eme remek blog google által tárolt változatára... Az eredetit már valszeg törölték...szerintem ott is valami személyiségi jogos blabla lehetett. :D Ajánlom figyelmetekbe a május9.-i postot; A barátok közt; Kinga-vs-Zsófi. ;)

4 komment

Címkék: szar érdekesség

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr4792114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.11.27. 23:12:03

"a mellei között akkora placc van, hogy megaludna benne egy átvonuló antilopcsalád"

ennyi :D beszarás

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.11.28. 15:06:13

mindig ilyen oldalakat találsz, hihetetlen:D
amúgy én nem vásároltam semmit tegnap B)
az úszókon meg nem akadok ki..nem érdekel:DD

Martin Riggs 2008.12.01. 19:09:02

a zsófi vs kingát már olvastam egyszer... elég nagy gebasz.. már a rovat cime megfogott... mi is volt h "dugnám ,rugnám" !? vmi ilyesmi

Valkó Eszter pfeejj.. :D:D ezt a lapot lementem még mielőtt eltűnne.. de hh már nem elérhető? v mivan?
én ezt a kedvenc blogodon olvastam purutttyán.

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.12.02. 17:24:32

amúgy a dugnám,rugnám alapból annyira meghatározó cím..ma is kurva sokat röhögtem rajta suliban mikor tulokbunkó felhozta a témát:)
süti beállítások módosítása