HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

Van ilyen Csupi? -A keddi nap történte in eye: Korbuly

2008.12.16. 14:57 Korbuly

"Ilyen nincs ilyen bazdmeg"..folytatódik az idézet...és már-már mi is azthittük hogy ilyen nem lesz, de lett. :D
2008.12.16.-án, a mai napon (kedden) az 5. óra második harmadában, négy és fél év után elpattant a húr. Felrobbant a bomba. Kész, vége. A Sőn(az ofő helyettes) megvonja a szeretetét az osztálytól véglegesen. Nem kisér minket ballagáson, sem pedig szallagavatón, nem tart igényt ajándékra, és természetesen szerenádozni sem kell menni hozzá stbstb. Most aztán kurvára kibaszott velünk :D Persze ebből is mi a lófasz lesz?!  Össze-vissza fenyegetőzik, aztán úgyis büszkén fog velünk vonulni májusba a hülyepina. :D

Az egész úgy kezdődött...pontosabban az egész meg se történt volna, ha a Dzsinó, a Cs. és a Tulokbunkó nem foglalja el a Köpcös, VIM, és Awesome helyét, és én le tudok ülni a saját helyemre DonCoca mellé,de sajnos(?) nem így történt.
Jó volt a hangulat, az óra feléig kb. hátrafordulva beszélgettem és röhögtem...de sztem tökre nem volt zavaró, ráadásul faszom mikulásos szöveg volt, ami aztán kurvára de senkit sem érdekel. Na mind1...
-"Jó kedveseim, akkor papírt elő, dolgozat" Téma: Ki mit csinál karácsonykor?! 10mondatba...nem magyarul, olaszul. Ez persze egyáltalán nem okozott semmilyen fajta meglepetést, sőt... De mindenesetre innentől kedzdve elindult a lavina, az összeomlás már ott volt a levegőben. A végső lökést V.I.M és Awesome kolléga adta meg, ilyen félhangosan felolvasott mondatokkal hogy: Dormo molto. Bevo molto, stb, tehát Sokat alszok. Sokat iszok. Sokat eszek. Erre persze nekem kellett felmenni(ennyi erőből kurvára más is mehetett volna mögülem:D) az irodába, Awesome-mal.
Igazából nem tudom, én tökre örültem volna ha így 5. évben megkaptam volna életem első igazgatóiját, de sajnos a helyettes eléggé poénra vette a dolgot. Kiderült, hogy a diákok gyenge nyelvtudásából valóban poénos dolgok szoktak születni. Betoltam neki a már klasszikus "Ich lade Silvia ein - Van egy láda szilvám" dolgot, aztán megkérdeztük, hogy szokott-e standup comedyt nézni és hát szokott. Innentől kezdve nem annyira tudtuk komolyan venni a beszélgetést. El is küldött hamarosan azzal, hogy kérjünk bocsánatot a tanárnőtől, mer ez biztos nagyon rosszul esett neki meg mittomén...aha persze, faszkorbács! :D Visszatértünk a terembe egy hugyozás után, bocsánatot kértünk az órán nyujtott viselkedésünkért, elkérte az ellenörzőmet, és hát némi csalódottságot vettem észre az arcán h lófaszt se kaptunk. Azért tőle még megkaptuk a magunkét, hogy "lehet hogy én vegyész szeretnék lenni, de az egyetemen a "holnaptól tanulással" nem lehet megélni, és nem lehet majd bulizni meg inni" meg a faszom stb hülyeség.:D Az órán, a távollétemben történt eseményekről Köpcös kolléga fog felvilágosítást adni a blog olvasóknak az este folyamán. :D
Így történt hát...

4 komment

Címkék: olasz ostobaságvölgye

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr22826241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.12.16. 15:28:39

kezdem énis mindjárt :D nem bírok a véremmel ezekután :D

.Zsu 2008.12.16. 15:40:37

:DDDD
nagyon király bejegyzés. A Dormo molton meg a Bevo molton behaltam. mintha a mi olasz óráinkat látnám :DDD
A Sőni meg kicsit túl komolyan veszi ezt a szarságot. Vicc az egész olasz óra... és vicc h azt gondolja, h mert vannak emberek akiket nem érdekel az olasz, abból egyenesen következik h nem fog nekik sikerülni az egyetem...

Awesome 2008.12.16. 18:07:24

vim-mel épp itt röhögünk az egész szitunk mint mindig most is együtt gengelünk és basszuk el az életünket és még olaszt sem tanulunk. Azért a parteeeekon már egyetemisták vagyunk ;D aki érti nice :P

szval nagyon komoly gondjaink lesznek de az ofő véleményét azért még én is kivárom mert tettem rá pár lapáttal az órán

This was awesome

Martin Riggs 2008.12.16. 22:06:21

Csupií kár volt kimaradnom belöle, így elmesélve igazi gyöngyszem lehetett!
süti beállítások módosítása