HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

majdnemfélév

2009.01.04. 23:35 A köpcös

szomorúan veszem tudomásul, hogy holnap vissza kell térnünk az iskolapadba..Idén érettségizünk, ez ijesztő, holott már 5 éve húzzuk..persze ezekután ha felvesznek mindenkit rendre oda, ahova óhajtja, akkor ordenárémód fog alakulni a nyarunk további része..
előttünk még a szalagavató, ami 30-ával eléggé vészes közelségű, tekintve, hogy a táncunk fele van kész..de sebaj, megoldjuk, meglesz az! még sose volt úgy, hogy ne lett volna valahogy:D
aztán majd szerenádozunk, ballagunk, érünk, könyveket égetünk és hasonlók..
addigis rettegjetek tanárok, jön vissza a fuckit crew :D

8 komment

Címkék: iskola fuckit

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr27858061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.01.05. 13:19:19

a tácra visszatérve. milenne ha az utolsó számot ugy ahogy van kibasznánk? minek 4 szám, amikor -ahogy mondod- még az a 3 sincs meg teljesen???

szerintem simán kihagyhatnánk. de ugyis mindenki ellenzi. so "if they don't like it, fuck'em." :)

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.01.05. 17:13:29

ezt már csak azért is elvetném, mert azt szavaztuk meg fő számnak, az volt a lényeg h az mindenképp bennelegyen :))

Awesome 2009.01.05. 18:41:57

"még sose volt úgy, hogy ne lett volna valahogy:D"
ez gecijóóó :D és tökéletesen igaz :D de a tánc sehogy se lesz ha így haladunk csak a béka segge alatt
a tanárok csak rettegjenek jön a crew és teharbebasszuk őket spontán.

Köpcös barátosném spontán bulihoz mit szólol??

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.01.05. 18:50:22

Ja, az tőlem származik báj dö véjj.
Na amúgymeg azt kurvára felejtős hogy kihagyjuk a 4. számot. Max annyi hogy vágunk bele egy kicsit.
Egyébként rohadjak el, de én még hiszek a sikerben...i want to bellive. A rohadék optimista formámat. :D

2009.01.05. 19:09:36

jaj, legyé büszke a szállóigédre! :D
amugy leszarom, akkor tanuljuk meg, de rendesen baszki.

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.01.05. 22:34:30

Köpcös bazdmeg, nem kell kiirkálni a vezetéknevemet, ám :D
És azt azért sejtettem hogy nem én találtam ki, sőt egészen nyilvánvaló volt, de én szoktam használni. (hangsúly a szoktam-on):D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.01.05. 22:34:53

hát ezt énis szoktam használni, szal nem hinném h kisajátíthatod:D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.01.05. 22:35:36

szal egy ötésfélpercesszámon mit akartok mégmegvágni????eh..
süti beállítások módosítása