HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

a mai nap..

2009.01.14. 19:03 A köpcös

igen, mi bennvoltunk..
reggel anyum rendes időben bejött a szobába, közölte h tükörjég van mindenütt, úgyhogy 9-ig nem is indulnak a buszok..huu mondom jóvan, akkor majd utána elindulok suliba..mermérne..
el is mentem, hát mondjuk jóideig eltartott mind a buszút, mind a suliig való betotyogás, de sikerült, egyszer tenyereltem csak le, nem estem el :D (én nem..de belefér:D )

a mi termünk zárva volt, 3ból 2 óránk elmaradt, 7en voltunk, a matekcsoportban öten (fura h most a mi csoportunkban voltak többen, kb az első eset:D ), 4. óra után hazaengedtek mindenkit..és a matektanár nem engedett ki csokiért órán..és elöl kellett ülnünk mert félt volna a 16-osban egyedül elöl :D
természetesen Korbuly bejött, úgylátszik csak mi érezzük át, hogy ez így buli :D
ellenben holnap hivatalosan sem lesz suli, ami nagy szopás, mert inkább bementem volna még egy ilyen lájti napra, mint hogy valamikor jóidőben, szombaton ott punnyadjak 2:10-ig..vérszívás..

amúgy kis megjegyzés, hogy reggel a kutyasétáltatók voltak a legröhejesebbek, ahogy mindig kibillentek az egyensúlyból, ha a kutya gondolt egyet..:D

3 komment

Címkék: iskola káosz jég ón

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr21877978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.01.14. 20:27:04

Flash vót a mai nap, és kapják be h holnap nem kell menni, faszom. Ja hát amúgy én is "tenyereltem" de, én bevállaltam h estem...:D Jó mondjuk nem nyaltam fel a járdát, mint ahogy a reggeli 6oson egy srác...tiszta fos-szar volt a kabátja elöl, jól kiröhögtem:D Amúgy a kutyások...hát én egy buzi palotapincsit láttam, ami ugatott rám, aztán megijedt tőlem v vmi és elkezdett futni, de akkorát esett, nagyon vicces volt :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.01.14. 20:40:20

az mekkora poén. atom elképzeltem XD

Awesome 2009.01.15. 00:18:12

VIM üzeni hogy letenyerelés = elesés xD hacsak nem vagy lajhár.

Szerintem nem volt rossz itthon lenni
süti beállítások módosítása