HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

napi kiakadásom

2009.02.02. 17:53 A köpcös

hihetetlen hogy mennyire füstölgök több órája..és nem múlik, erősödik akárhányszor belegondolok..
azok a kurva pedagógusok..és akkor most egy igazi "mennyire utálom ezt az iskolát" téma jön..
nézegettük ma a szalagavatós képeket, és hopp bevillan egy-kettő, amin az egész tanári kar ott ül, mindenhol pezsgő és mindenféle kajával megrakva az asztal..
namármost, hogy az isten faszában jön ahhoz egy tanár is, hogy a tudtom nélkül az én pénzemet zabálja el, ugyanis az biztos, hogy egy petákot nem fizetett érte, csak én, hogy basznám szájba..
és 100%-ig biztos vagyok benne, hogy ha én ezt bármelyik tanárnál szóvátenném, sipítana mint egy idióta, hogy én mégis mit képzelek magamról és ez egyébként is jár neki..de kérdem én, miért? egy épkézláb érvet mondjon bárki, hogy én ezt el tudjam fogadni..addig meg dögöljenek meg egyrakásra..

18 komment

Címkék: szar szégyen iskola szenny trágya

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr14918554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azurastar 2009.02.02. 18:12:16

NAh ez igaz!
de azért én ismerek még durvábbat is.
Szentendrén a református gimiben az eus pályázaton nyert szamszung digitális videjókamera a tiszteletes úr unokájánál van.
3 éve könyörögnek a diákok, hogy legyen csap a folyosón, de még nem kapták meg, ugyanakkor fel vannak háborodva ha egy diák nem viszi fel a heti sütiszállítmányt a tanáriba.
uuuuj. rosszul vagyok attól az intézménytől.

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.02.02. 18:14:59

heti sütiszállítmány?azmi?:DD
de amúgy..engem mindig úgy felbasz az igazságtalanság..nincs egy nyugodt életem:DD
azt a kamerát is kiverném belőle :D

don coca 2009.02.02. 18:21:02

JAJAJA egyetértek de témát váltok! mitszolna a társaség egy admin vs kommentelők féle piálás/bulihoz a hétvégén????

(Ezt mindenki írja ki mint a kis picsák az iwiw-en!!!) HEHEHE

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.02.02. 18:24:19

hát nyilvánhogy oké, már mondtam hőnszeretett iskolánkban is..de ne válts témát, akadjon ki más is:DD

jószívvel 2009.02.02. 18:48:46

megoldható lehet...mármint a páré...meg a kiakadás tárgya is, egy-két-há golyó a térdbe, hogy a pedagógus fattya faszközelbe kerüljön és szopjon, ahogy ti szoptok és én is szoptam, világuralom és agresszió!

don coca 2009.02.02. 18:56:34

azért ma is műsor volt amit nyomott a sőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőn

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.02.02. 19:24:55

éppmost adtam tovább msnen..a franciésok is h tolták h igazunk van :D

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.02.02. 20:19:07

Baszdmeg. De le vagyok maradva...:D

2009.02.02. 20:24:58

jaja hallod nemrég még énis, még jo hogy van a INTERNET amit le lehet tőteni.

remélem mindenki meggyógul addig, magamat is beleértve aztán mehet a téma! :)

Awesome 2009.02.02. 21:38:50

buli baszottjó ötlet csak szombaton legyen semmiképp se pénteken....

Ja a Sőőőőőn műsora ismét odabaszott.....mondanom sem kell hogy megint nekem járt a pofám kedves köpcös barátosném mellett egyedül :D

azért még a szülők ellátása 5000 Ft is odarakta a mércét :D

hogy a picsába van pofááááLyuk ennire pofátlannak lenni, hogy a jehova rakná be a túrós faszát a seggükbe...

nah ismét alkottam :D Awesome

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.02.02. 22:36:54

mimimi ez a szülők ellátása, lemaradtam vmiről?:D
ja meg még jó hogy vagyok Én, aki mesél, ha kérik ha nem:DD

Awesome 2009.02.02. 22:40:04

Osztályonként beszedtek 5000Ft-ot a "szülők ellátására" szalagavatón : / szólj hozzá OMG

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.02.02. 22:42:26

micsoda? és hol látták el őket? ezt most nem mondod komolyan? a büdös kurva anyjukat holnap bemegyek és rájukborítom az asztalt bazmeg meg rájukgyújtom ezt a szarfészketáááááááá

MaydayMayday 2009.02.07. 19:51:43

hát igen...mire nem jó a kultúralap:D végülis "nem a mi szalagavatónk volt...." a tanárokról szólt az egész,most is,mint mindig...aztán még minket baszogatnak...én etetem őket,basszákmeg:)

Martin Riggs 2009.02.10. 23:21:49

jogos a felháborodás! még jó h én nem láttam... csak az én agyamat is baszta volna, amugy meg ittvan a meghívós dolog is. mert a sz.-ista diák kötelezően fizetia 6000 huf kulturális alapot, ehhez képest magamnak veszek meghivot a saját szalagavatomra. ahol mint most kiderül a tanároknak kifizetem a nasit. hát dzsesszi..

ajánlatom volna a következő: lányok részéről egy újabb atjóbetámadós lepisilős formáció.. :)
az azér már odabasz! :)
süti beállítások módosítása