HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

végnapok

2009.05.09. 11:37 A köpcös

na gondoltam coca úr unszolására, meg úgy amúgyis írok egy posztot ha már épp szünetet tartok két bioszkönyv között..a szerenádokat ugye letudtuk, sztem kurvajó volt mindahány, élveztem a háromnapos hepöninget..a zödnap is megfelelt elvárásainknak, megszapodorodtak a vizipisztolyok, meg a beöltözött egyedek..én eleget tettem a kurvásnővérke szerepnek, de voltak sünnel oszlató rendőrnők, undorító maszkosgyilkosok, boxoló,  bohócok, ördögök, feleségverős strici, és persze szakállas napszemcsis apáca, kellékként guminővel :DD
a minirihonyák elénekelték az umbrellát magyarul, meg volt hupikék törpikékre táncoltatás, ilyesmi..aztán mi szokásunkhoz híven rendeltünk egy pizzát Korbulyékkal, mer jó ötletnek tűnt..és ez mindig az..múltkor az iskolában fagyizni is jóötlet volt :DD
aztán elbúcsúztattuk a tanárokat is, ami egész hangulatos volt vagymi, de minket nem sirattak meg mint E-seket..hüphüp:D legalább elértük páran, h maxiriszpekt a kőreálos hőnszeretett fizikatanárunk szemében B))
ja és a szar ajándék-jó ajándék kombó jónak bizonyult az osztályfőnöknél :)))) fuhh és nála szerenádon nem volt semmi az a sztori amikor ki kellett mosni a srácot a saját szarából egy osztkiren..puruttya bazeg:D
eztán jött a ballagás, ami ugyanolyan volt mint a többi, leszámítva h most mi álltunk ott és kurvajó volt a búcsúszövegünk B)) ja és kaptam tehetséges sz.-ista díjat B))  két toll és egy gravírozott tolltartó  200 forint értékben :DD
na és akkor ezekután mindenki aludt egy kiadósat, majd hétfőtől érettségi..huudejó volt :DD személyszerint a magyart még élveztem is, felhajtás meg minden..csak korán kellett kelni..a magyar egyátalán nem volt nehéz, a matekon kicsit elbíztam magam az első rész után..a töriről meg..hát nehéz egyátalán nem volt..most az, hogy eddig olyan volt, hogy egy majom is ki tudta tölteni, most meg mondjuk az alsóhatár egy ötéves..hát istenem :DD
többek itt már le is húzták a rolót és nincs más, de azért sokunknak akad még..de 14-én mindennek vége..:))) leszámítva h szóbelik, de az kiafaszt érdekel most :DD
ps.: a legnagyobb fun a három napban az volt amikor..egy..khm..igen súlyos lány évfolyamtárunk (igen, E-s) lezúgott a lépcsőn és ezt mi matek közben pont láttuk XDDD

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr791111269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jószívvel 2009.05.09. 11:45:24

két toll és egy gravírozott tolltartó 200 forint értékben :DD

ezen beröhögtem :D a lezúgós e-st (est) majd meséld el :) zsíros poszt lett.

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.05.09. 17:11:07

Hallod amúgy, kémia után ottmaradhatnánk, és rendelhetnénk akkor is egy pizzát :D
Egyébként meg hamarosan jelentkezem ismét posttal, és lesznek benne videok meg minden szar...szar a szokásos.

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.05.10. 08:24:58

"szar a szokásos" báhh xD
jaaa maradhatunk amúgy, benne vok :))) akkó má minden mindegy lesz..mondjuk nekem má kb mostisaz kivanazagyam a biosztól :D

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.05.10. 10:07:28

ja, az l betü akart lenni a második "szar" végén. Lusta voltam moderálni.

A$trin 2009.05.10. 17:52:20

Köpcös nem akarsz 1-2 képet publikálni majd a kurvásnővérke jelmezedről? :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.05.10. 19:35:24

nem tom nem közöltünk még képanyagot magunkról soha mer elvileg anonimok vagyunk :D mondjuk lehet júni 26 után le kéne leplezni magunk..addigis ajánlom figyelmedbe don coca iwiwjét, ott érdekes képaláírásokkal van tarkítva a dolog :))

don coca 2009.05.11. 07:22:23

Így van! És nyugodtan kommenteljétek a képeket mer ugy döntöttem h myvipes picsa leszek!!
süti beállítások módosítása