HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

Csoda hogy élek...

2009.09.01. 14:52 Korbuly

Post írási válsággal küzdök, valahogy sehogy sem akar befejeződni a nyár összegző postom, úgyhogy úgy döntöttem jegelem egy kicsit, és írok másról.

Tegnap kedves csoporttársaimmal elmentünk kocsmakörútra ami két állomásból állt, a Rókus söröző, és a Hangulat. Mi tagadás,  sikerült ortó modon leinnom magam ismételten, de már olyan szinten hogy azt szégyenlem. 11 körül meg irány a Szenes klub, ahol előreláthatólag egyetemista éveim egy részét biztosan tölteni fogom. :)

Nos a party nagyon fain volt. Csomó tanulságot leszűrtem, mint péládul azonos nevű emberekkel kurva jó/vicces ismerkedni.(mmint nőkkel.) Van egy Dani nevű csoporttársam, és egész este ilyen konverzációk zajlottak totál random emberekkel.
-Szia, Dani vagyok
-Szia xyz vagyok.
Szia, én is Dani vagyok.
-Milyen szakon tanultok
-Kémia.
-Én is kémia.
És kész ennyi :D Daninak lenni -rájöttem- tök jó dolog, mert könnyű megjegyezni, mert Dani, és meg mert a Danik jóarcok. :D
Az este folyamán  "lespanoltam/unk" egy másodéves bölcsészlánnyal, aki magyarszakos volt, és kurva ronda, és szararc, de viszont halálba fikáztam, hogy mennyire egy fos a magyar, és hogy nem is értem mi vihet rá valakit arra hogy azt tanuljon. Ahhoz képest egész sokáig bírta... :D -Ez volt a tanulság 2#

A harmadik pedig hogy a pszicholigiás leányzok kurva jó fejek, és bizony mondom néktek, kurva jól is néznek ki.
A gondolat már csirájában, a golyatáborban is megszületett bennem, amikor is 3. nap megismerkedtem egy pszichológiás csajjal, aki iszonyat jófej volt, csak aztán többre nem emlékszem, pedig legalább 1 órát dumáltam vele... Na de mind1 is, vissza a témához, tehát tegnap pszichós csajjal is dumáltunk, aki piros felsőben volt, és a nevére szintén nem emlékszem de teljesen jófej volt, és nagyjából végig a melléhez beszéltem...:D

Aztán olyan 3, negyed 4 fele elindultunk haza, hangosan ülvöttem az utcán hogy "mnk"...
Megfáradtam. A nagymutternál akartam aludni, de nem sikerült betuszkolni a kulcsot a zárba, így sajnos muszáj volt hazabringáznom. Seggrészegen, komásan, kivilágítás nélkül, sötét cuccokban, ja és többel is mentem mint 30km/h (ami elvileg a bringásokra előírt max). Ugyh 1 este alatt kapásból 3x gyaláztam meg a kreszt :D Király hogy alig 1 hónapja mentem át a vizsgán. Útközben találkoztam egy rendőrrel, ugyh gyorsan leszálltam és toltam 10 métert... ilyenkor előjönnek az (egészséges)emberből a legalapabb ősibb ösztönök miszerint nem akarja hogy megbasszák. Szó szerint is meg képletesen is, pénzzel. Nem akartam úgy járni mint Astrin olvasó kollegánk, akit 6000pénzre vágtak hasonló kihágások miatt, és ő még ittas sem volt. :D

Szóval ilyen körülmények között hazaértem 4 óra után kicsivel, és azt kell mondjam hogy csoda hogy élek...  Elgondolkodtam, és arra a konkluzióra jutottam, hogy ilyent többet nem csinálok. Józanéletű ember leszek, hétköznap nem járok bebaszni/bulizni, tanulni fogok. Keményen. De most komolyan. :D
Másnap egyébként soha ilyen szar nem volt. Amikor felkeltem még bőven ittas voltam, délre meg vezetni kellett menni, reggel(fél12kor) bedobtam két Bombát, effekt persze semmi, úgyhogy nagyjából délután kettőre jöttem le fullra teljesen az alkoholról.

És akkor, mivel Korbuly vagyok jöjjön egy (romantisch) videó. ;D

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr831353013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reQ 2009.09.04. 06:18:06

áááááá így koránreggel ez a videó eléggé felébresztett:DDD

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.09.04. 15:49:37

bazeg anyum itt röhög a videón porszívózás közben:D
amúgy azért még hétfőn belefér az a szenes nyitóparti, oda mindenki jön, igaz? réjk te nem akarod meggyalázni gimis éveid rögtön egy hétfői kihágással?:D:
amúgy korbuly neked nagyon szar lesz heti 3x bejárni 8ra..mer igaz h nekem mindennap, de legalább közel vagyok:D amúgy baszki én kb mindennap 6ig vagyok a suliban átlagban..elégjó:/

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.09.04. 15:57:19

a pszichós melles csajon meg nagyot röhögtem, csak megtaláljátok egymást:D

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.09.05. 11:57:52

Az a baj hogy nem...
Fasznak kellett annyit innom... Lett volna agyam...:D

2009.09.05. 13:12:51

mikor élőben elmesélted jobban tetszett! de igy is jó! :D:D

amugy nem 40 a bringás speedlimit?

Awesome 2009.09.06. 09:48:39

1 Korbuly a psycho cicákkal kúrni jó, de mást nem nagyon mert azon kapod majd magad, hogy te vagy a páciens :D
2 az egyetemen extrán hétvégén kell tanulni, felejtsd el ezt az elbaszott gimis berögződést, hogy hétvége party :D mehetsz a kislányokkal stardustba : /

A$trin 2009.09.06. 12:01:23

8000 az a 6000 amivel megbasztak... :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.09.06. 18:01:45

awesome, majd röhögsz ha a vizsgaidőszakban mi könnyedén átcsusszanunk, timeg csak szívtok:D
amúgy meg nem mindenkinek van olyan órarendje h megengedhet mindennemű hétköznapi partikat:D
persze azért holnap énis kivételt teszek:D

2009.09.06. 19:32:09

mi ez a királyi többes? he? :D

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.09.06. 21:51:30

Hát Köpcös, azért a könnyed átcsusszanás...itt szerintem max. VIM-nek van ilyenre esélye :D

Awesome 2009.09.06. 22:11:45

Kedves barátim! :D nekem személyes ismeretségem van a Dékánnal és a kari igazgatóval is :D úgyhogy talán csak-csak átcsusszanok ;) "if you know what i mean"

2009.09.06. 22:12:36

te meg elmész a faszomba!! majd ha a prog1-et nekem megcsinálod akkor pofázzá köcsög! megütlek!

köpcös: neked meg erre gondoltam: "timeg csak szívtok:D". kik is?

Azurastar 2009.09.06. 22:17:40

Korbuly imádkozhat hogy ne utálja meg félévig a szakját. Ismerek én kémiásokat :D :D Legkönnyebb meg a földrajzosoknak lesz.. xD

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.09.06. 22:43:40

Ja, imádkozok is baszki. :D
@ VIM; Bocs. :D

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.09.06. 22:45:37

De amúgy vicc. Köpcös mondja hogy ti meg csak szívtok, mikor teljesen nyilvánvaló hogy a Gyógyszerészet a legnagyobb szopás :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.09.06. 23:12:31

de én a vizsgaidőszakot mondtam, ha nem látnád..:P
a ti meg mindenki:DD :P
mer én majd tanulok:P

victoryismine (törölt) 2009.09.07. 18:09:05

azt el is hisszük h tanulsz baszki! nem azon van a hangsúly! :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.09.07. 19:49:40

jólvan a lényeg h leszarok mindenkit:D

victoryismine (törölt) 2009.09.07. 19:56:09

mindenki is téged!

don coca 2009.09.15. 20:30:06

kicsit későn írok de remélem még elolvassátok!! A bringás limit az 40 és a földrajzosoknak sem könnyű!!! És a pszihós csajok télleg jók nekem megvolt egy gt-ben ugyh tudom igazolni!!!

victoryismine (törölt) 2009.09.15. 21:37:53

tudtam én h 40!
süti beállítások módosítása