HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

Péntek délutáni gondolatok.

2008.04.11. 14:11 Korbuly

Hát, itt a hétvége...ez kétségtelen. De mennyire hányadék hétvége lesz ez már?! Talán a legszarabb ebben az évben. Muszáj lenne tanulnom, és nem csak vasárnap, hanem szombaton is, sőt akár már ma is. De egyszerüen nem visz rá a lélek. Erőszakolnom kéne magam, hogy odaüljek a könyv fölé egy napsütötte szombat délutánon, amikor olyan sok minden jót lehetne csinálni(pl bringázás után hideg sört vedelni a Tettyén...például.) Vasárnap kb ugyan ez a szitu. Szóval nemtudom máá...ez a csömör. De muszáj lesz vmit csinálni ha nem akarok bukni(bár ilyen is van az osztályban, mármint aki megakar...:)
Mindenesetre legalább nincsenek nagy elvárásaim, és amikor vasárnap este lefekszek aludni nem kell azt mondanom hogy "dekurvaszar volt ez a hétvége".
Más téma: A mai napot egy szóval lehetne összegezni, és ez a szó nem más mint, a fos.
Tulajdonképpen nem is értem miért vagyok ezen meglepődve...nem tudom mit vártam egyáltalán...milyen elvárásaim voltak? Irodalom Mikivel, Fizika Merkóval, Olasz Erával(már ez önnmagában külön postot érdemelne). Chö...

Na további szépet...kitartás hétvégére!
és Think pozitive!
Napi video: Szánalom nap--szánalom video! :D

Szerk: Videó a tovább mögött. by victory

6 komment

Címkék: video hétvége szar csömör fos

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr79421279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Martin Riggs 2008.04.11. 17:23:51

ez itt egy nő ugye? komolyan mondom ez a video akkora trágya mint eza hét. az urigeller átkúrt!!!!!!444444 a mocsadékja!!

Kredenc 2008.04.11. 17:34:04

Szerintem kétséges, hogy milyen nemű, igazából tökmind1, mindenképp egy szégyen. Az Uri Geller csessze meg!!! Az Erácskáról meg délután már elmondtam a véleményem: Olyan hisztis mint amilyen kiel...len. És amúgy meg mindenkinek jó hétvégét...:)

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.04.11. 19:19:07

ez egy csajcsávó..egészenpontosan..ˇˇ

Martin Riggs 2008.04.11. 21:21:53

wazzzee, először nézem, mondom ez egy hapsinak tűnik.. aztán , neeem, mondom ez nem lehet fiú. aztán mégtováb néztem, mondom, egy férfi ilyenre szándékosan sem lenne képes.. mit nyűszít ez már. és akkor győztem meg magam róla, hogy ez nő. hát ezek szerint rosszul. nemcsoda h nem bírtam végignézni... de Korbuly mér kínozza ilyenekkel magát.. sőt mitöbb, minket...!? :) *Nap költői kérdése* :)

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.04.11. 21:41:15

Az emberünk neve Chris Crocker, jutub által vált hiressé/hirhedté. Most discussed video all time.
Amugy én annyira kiröhögtem amikor elöször néztem.
És a legdurvább hogy ezt teljesen komolyan gondolja! :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.04.11. 21:54:39

de hát ez mi ez hihetetlen baszki:DDD
süti beállítások módosítása