HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

Dö trú sztori of dö vík. In eye: Korbuly

2008.12.12. 18:31 Korbuly

*EDIT* A BLOG.HU BEKAPHATJA A FASZOMAT, HOGY LETILTOTTA A REG NÉLKÜLI KOMMENTEKET.

"Valamikor a XXI. század hajnalán, a SZ.I.G. és Szakközép iskola milliőjében két végzős diák "Korbuly, és M.Z." megalkotta korunk legnagyobb hatású filozófiai irányzatát, az agresszivizmust."
Részlet a 2108-as 12.eseknek szoló irodalomtankönyvből.

Nos igen, tegnap, az az csütörtökön új filozófia pattant ki a fejekből, ami valójában nem teljesen újkeletü, legalábbis az eszmei háttere semmiképp, de elnevezését tekintve egészen biztos. És ez jó.
Ülünk fakultáció elött az első emeleti rittyós folyosón, ment el a sok rohadék ember, és egyszer csak azt gondoltam magamba, hogy úgy megvernék valakit. (pontosabban egyvalakire gondoltam, de ez ebből a szempontból teljesen mindegy.) Olyan jó érzés lenne tudni hogy fáj neki, és csak ütöm-vágom tovább és wááh, és azthiszem tudom, hogy kedves blogszerkeztő társaim is igen gyakorta vannak így ezzel a kérdéssel.
Ilyen módon megmaragyázhatóvá válik minden fajta öncélú, brutalitás/erőszak, meg nagyjából minden. Természetesen csak nekem lenne jogos erre fogni, meg néhány kiváltságos embernek. Ez kéremszépen filozófia. Kicsit olyan mint ahogy, az iszákos épitőipari szakmunkás alkoholista, de a költő aki legalább ugyanannyit, ha nem többet iszik, már bohém.
Ezzel nagyjábból bele is csaptam a lecsóba, a hét elemzését a végénél kezdem, ígyhát ugorjunk vissza kicsit.
Szvsz. a hét még a szokásosnál is ocsmányabb volt. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem megviselt. Mondhatni kibaszott cefetül vagyok, nem jól. Így péntek délutánra kiégtem, és tele a faszom mindennel, legyen már nyár téli szünet komolyan. És még hol vagyunk az év végétől? Az érettségitől, meg a faszom többi szartól. Eh! Na mind1, elég a vinnyogásból. Lássuk mik történtek konkrétan a héten:
-Kedves blogszerkeztő társunk, A köpcös, kurvás nővérkének fog öltözni zöldnapon. Jelentem én támogatom.
-Új filozófia született
-Az Sőn egy köcsög kurva...továbbra is.
-Az osztályt, hiányzásai miatt megfigyelés alá tették. -Nahát. :D
-Realizálódott hogy kurvára de sehol se vagyunk még a tánccal, de legalább haladtunk, és sztem továbbra is fasza. A tanárok meg kapják be, hogy nem adják oda, a szájbabaszott klubbot mer ők karácsonyozni akarnak a 16osba. Eh! Mellesleg, meglepő és mulattságos, de mindenki jelen volt a táncpróbán. Remélem jövő héten sem fog problémát jelenteni ez, a 2 és fél órás próbán...feltéve ha találunk termet. Amúgy továbbra is tartom hogy mi lesz azokkal akik nem jelennek meg.
-És végül "Eh..." spread van. Mint azt tegnap realizáltam. Ennek spec. örülök.
És hogy ne maradjatok video nélkül...egy régi klasszikust találtam így péntek estére. Alaphangulat megadás, stbstb. Jó szórakozást az este mindenkinek. ;)

Ui: Hamarosan folytatódik a Tragikomédia, a II. felvonással.

 

6 komment

Címkék: olasz hét eh filozófia.

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr56819435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.12.13. 12:41:55

Kibaszott kurva jó vagy!
Ez kellett nekem.
Na, egy olvasóval ismét többed lett :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.12.13. 12:55:17

de nagy faszság ez az új kommentelős szar..na mindegy..úgyis visszacsinálják ha lázong a nép:D
amúgy agresszivista filozófia rulz, amikor korbuly annyira agresszívkodott, hogy meg akar verni valakit, akkor nagyon a fight club járt a fejemben, hogy nem vagy addig igazi ember, amíg nem vertek meg úgy igazán :)) *Surprie me* B)
az meg sztem retekvicces, hogy figyelnek minket..csak azért mert a 32-ből 14-en voltunk irodalomdogán?:D és mit fognak csinálni? hiányzik 3 ember?na akkor az egész osztály igazgatóit kap..vagymi?:D biztos pattog a felsőbb vezetés :D dehát ez van, hókuszpószék nem mennek sokra:D
táncunk meg elsz, és jólesz, és bazeg akár a széchtéren is próbálok:DD

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2008.12.13. 12:55:32

Höhö, oké főnök. :) Üdv. a blogon!
Amúgy nagyon bejött a "Legyél te is netkurva"-s postod. ;D

Awesome 2008.12.14. 14:43:24

Köszönöm szépen az editet Korbuly! Reggeltem new nickel :P talán jobban is megy a személyiségemhez :D
De csak semmi személyeskedés. Ez a királyságom kisugárzása :D

2008.12.14. 22:17:19

:D asziszem h jobban megy baszki!

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2008.12.14. 22:22:56

hát ja baszki, szarfaszúság eléggé..
süti beállítások módosítása