HTML

Fuck it!

A blog az iskolai szenny nyilvánossárgra hozásához járul hozzá.

Az érzés!

Friss topikok

  • A köpcös: mi durvaság h énis ma néztem meg a blogot :DD hát réjréj, sztem vmi olyasmi :D (2010.10.19. 15:46) a lustábbaknak
  • Korbuly: Jóvan baszdmeg zsófi, akkor mondjad, soroljad őket! Veregessem... (2010.02.26. 02:35) eh
  • victoryismine (törölt): hátigen. esélytelen! :) (2010.02.12. 20:16) Vizsgaidőszak vége post.
  • Korbuly: :D (2010.02.10. 18:03) Videó/Kultúra/Zene
  • Irish Girl: Júj Coca ez a kép:D hát szokásukhoz híven süt róluk az értelem... A Széchenyi nap áprilisban szoko... (2010.01.18. 11:20) vérfrissítés

Korbuly írni postot.

2009.01.24. 21:48 Korbuly

Szóval a történetem fonalát ott venném fel, ahol a Köpcös abbafejezte. Tehát vért adtunk...pontosabban adtak a többiek, én nem, mert megtiltották nekem. Ez rettenetesen megviselt, de legalább kiderült hogy 0-ás vércsoportom van, valamint ittunk egy sört is utána a Sztár sörözőben, ahova sztár arcok járnak, és csak Szalon és Pittinger(?) van. Szalont ittunk, lecsusszant azért... Ez után semmi számottevő, említésre méltó dolog nem történt csütörtökön, mindenki vérétől megfosztva otthon ült/fosott/stb :D
Viszont pénteken történt említésre méltó. Gondoltam magamba reggel -bár nem volt túl sok kedvem- azér bekacsintok olasz órára(a félévben először). És bár az egész kibaszott órán egy kurva szót nem szóltam...mármint tényleg(!) nem, így is sikerült elérnem hogy be legyek panaszolva a Baracskosnál. Történt ugyanis, hogy órán kérdezgette hogy mikor mentem aludni meg ilyesmi, mert hogy nem voltam valami aktív. Mondtam neki h 23:20kor, azt kb. ennyiben is maradt a téma akkorra, viszont amikor tesi után (5. óra) mentem fel a kis tanáriba, hogy elkérjem a 16ost, elkezdett faggatózni/kérdezősködni/gyanúsítgatni...én meg hát áltam mint lófasz a hidegvízben, hogy akkor most ez mi? (o.O)
Még egyszer megkérdezte hogy mikor mentem aludni, és akkor elkezdte osztani, hogy "karikásak a szemeid, rendezetlenül nézel ki, kómás vagy, már majdnem mondtam hogy mit gondoltam miért" -ja mondom az igen, effektíve meggyanúsított, hogy drogozom :D
De amúgy, még ha így is lenne, mégis mi a faszom köze van már hozzá Eh. És akkor tőlem kérdezte a Baracskos utolsó óra után, hogy megint mit csináltam az Sőnnél, merthogy megint ideges volt (o.O) Hát édes pöcsöm...Ostobaság völgye
Baracskos (is) persze meg volt lepődve amikor hallotta a sztorit tőlem, aztán kb annyit mondott "hát nemtom hol/mikor lett ilyen, de most már nem is fog változni, próbáld kihúzni ezt a 3 hónapot" -Oké tanárnő :D
Más téma. Ma rájöttem, -amikor kb fél kiló 20Ft-sal fizettem ki 2 üveg bort az iSparba- hogy aprópénzzel vásárolni a legjobb dolog a világon. Tök olyan mint ha ingyen kapnál cuccokat, mert hát a kurva sok aprópénz (5-10-20Ft) nekem vhogy rohadtul nincsen szem előtt, úgy értem ha kapok visszát, akkor összeszedem és beteszem egy fémdobozba. Na most ez a fémdoboz tegnapig kb olyan 3-4 kilót nyomhatott, és most hogy féllel kevesebb rohadtul nincs hiányérzetem, olyan mintha egy fillért se költöttem volna. És ez fasza! :D
Apropó bor...meg sör. Holnaptól a fuckit crew két tagja, és egy lelkes kommentelőnk nevezetesen Don Coca, Martin Riggs, és jómagam, egy régóta tervezett új blog írásába kezdünk. Tehát "lauch party" holnap 21:00-kor, itt a blogon, meg majd ott a blogon is. :)
Minden olvasónknak további kellemetes hétvégét.

És hát azt hiszem nem lennék Korbuly, ha nem basznék ide a post végére valami szar videót, szal tessék!

 

 

7 komment

Címkék: blog video szar sör bor vér péntek era

A bejegyzés trackback címe:

https://fuckit.blog.hu/api/trackback/id/tr26900355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.01.24. 21:56:01

A videót kár hogy nem láttuk már sokkal régebben. Mint ahogy az egyik kommentelő is írta, oszt. kir.-en remekül lehetett volna hasznosítani :D

2009.01.24. 23:36:40

bazmeg, kommentelsz a saját posztodhoz?? :D

meg már mi ez az iSpar? you live in the iWorld?:D

don coca 2009.01.25. 11:20:08

IGY VAN uj blog lesz és a sajét testi éppségünket fogjuk kockára tenni h benneteket megmentsünk!

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.01.25. 13:46:12

kíváncsi vagyok a blogra..elárasztjátok a világot mindenféle blogokkal..sztem Korbulynak már rég van énblogja XDD
na ma úszunk..kurvára tele vok szal terheshasra számítsatok :DD
a Sőn meg egy idióta picsa, egyszer szivatnánk be, nem lenne ilyen :DD

Awesome 2009.01.25. 20:03:36

szóval csak annyit h GECIJÓÓÓÓÓ :D

Awesome 2009.01.25. 20:10:35

költekezéshez nincs hozzáfűznivalóm, de a Sőn tééééleg ilyen....: /

Az új bloggal kapcsolatban pedig adjatok már admint oda aztán tudok postolni attól ne féljetek..... :D

a C2H5OH nálam is ismerőőőőőőőőős :D

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.01.27. 19:48:29

tegyedmáki linkbe a új blogot :D
E
süti beállítások módosítása